Fotboll

Idag fick även jag vara ledare på fotbollen har en förmåga att byta om till Adidas overallen a là TNIS, varje fotbollstillfälle. Tycker det e smidigast så, kanske talat om det tidigare?? Det var super kul att försöka vara en bra ledare. Övning ger mer kunskap.... Roligt att få lite gjort efter utbildningen lovar att så länge Kev går på fotbollen tänker jag vara delaktig!
Innan Fotbollen var vi hos Heidi o co, mysigt. Kev ska nog sova där på fredag, tror jag. Jag jobbar ju i helgen så det skulle vara nice.... Vi fick middag hos Tarmo som vanligt, TACK!!
Jessica åkte med till stan, hon hade hittat till "Storstan" hon med :-)

Igår skjutsade vi som sagt hem min moster åkte hem på en gång för klockan vart ju rätt mycke. Sen kom min syrras Annelies kompis Milana till mamma o Marielle också, så det vart rätt sent igår. Men trevligt..... Vi skrattade lite åt Wipeout program deltagarna :-)

Nu ska jag kolla lite på tv, sen sova. Hade inget annat att berätta för er idag... En helt vanlig Måndag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0