Fotvård

Vad skönt det e med lite fotvård. Min vän kom hit för ca 1 timme sen. Hade med sig sin apparat med den fick vi göra iordning mina fötter. Nu kan jag gå igen, har haft lite ont.

Glömde helt bort att Kevin hade gått in i en stolpe i skolan igår, men det hände inget allvarligt, men klart man hade det i tankarna hela eftermiddagen efter att man hört vad som hänt. Min lillkille ska inte ha ont.. Trodde inte han skulle kunna spela fotboll men det kunde han göra....Stark kille!!!

Idag e det att jobba kväll. 15-21.30. Inte så kul men jag har en elev, Angelica med mig så det blir nog mycke roligare. så det e bara att åka dit o lämna Kevin till barnvakt/mormor.... Imorn slutar jag redan 12.00 så då hinner vi ha några timmar innan hanska till sin pappa han ska sova över där kommer hem lagom till jag ska på fest hos moster :-(... Men jag får trösta mig med att vi får halva söndagen att göra nåt kul. Tänkte kanske gå på bio får se hur man mår o så..

Ha det bra!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0