Grattis mig o alla FINSKA mammor!

Det e Finska morsdag idag. :-) Vi ska till Klosterförsamlingshem o fika kaffe/tårta idag och kolla när Melissas klass uppträder det ska bli kul!
Men innan dess ska jag Kevin o Marielle åka till Mamma med en blomma o äta lunch där.

Fick denna fina tavla av Kevin:

 Självporträtt
Faktiskt ganska likt honom, MIN ÄLSKADE KEVIN. Jag fick ett kort också men det var jätte svårt att fota tavlan så jag visar inte upp den här. STOLT!!!!!

Kevin i badet:



- Mamma, kan du köpa en sån här annan? Sån det går ner under näsan och med en lång sak?
- Ja, vi kan köpa en Cyklop


Nu e han inte alls rolig, han gnäller om allting. Ingenting e bra. 6 åringar e som kvinnor med mens, ärligt så e det verkligen så humöret e i bergodalbana. Jobbigt emellanåt, men sen när han e den Kevin han e på riktigt får man njuta o må bra....

Nu ska jag ta en snabb dusch brukar bli stressigt men nu ska jag försöka hinna med allt i tid..... När jag e ledig då vill jag inte stressa vill bara att det tar den tid det tar med allt.... Sluta stressa som en bloggare skrev häromdan. Inte riktigt riktat till mig men till alla som stressar i vardagen osv.

Vi hörs senare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0