Härlig doft

som tränger sig in i mitt sovrum. Det doftar underbart grillat! Jag vill också grilla. Får se hur det blir kanske gör det ikväll berorpå lite saker. Jag e lite sugen på alkoholhaltiga drycker men får nog avstå för det ända jag har hemma är en flaska "Asti Ginzano" tror jag den heter. Fick den av min väninna Najibe på min 30 årsdag, vill nog dricka den med lite roligt sällskap!!

Imorn 9.00-15.00 ska vi ha Fotbolls kurs på Torsharg så det blir att ta det lugnt ännu en lördagskväll. Man hinner väl festa nån annan helg.... Jag vill vara körduglig imorn kan ju inte köra bil om jag skulle dricka ikväll, dumt.....

Ikväll blir det nog att stanna hemma ska försöka sätta mig på balkongen och njuta av den härliga vårkänsla man har för tillfället.... Läsa en bok som heter " Mamma sa att jag var sjuk", Har inte hunnit börja på den ännu så kanske skriver en recension senare....

Hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0