Jag verkligen längtar till Finland!

Jag måste bara få åka till Suomi i sommar! Längtar så efter släkt o vänner där. Har vänner/kompisar där jag inte sett på 10 år. Nu när underverket Facebook återförenat oss kan man ju lika väl åka dit o hälsa på! Om man e välkommen eller inte!! hehehe

Älskar finska kulturen o folket där känns som hemma..... Musiken på finska och tänk fick hem Suomi Rock Sing Star i veckan så t om det ska sjungas här ev imorn när jag o syrran e här. Det vart lite ändrade planer till helgen. Festen blir av men inte det andra jag skulle gjort innan så fråga syrran snällt om hon kunde sova över hos oss för Kevin e hos pappa från fre till lör... SAKNAR honom redan. Min lillkille!

TACK Daniel för hälsningen till Snälla Kevin :-)) Men vad ska jag hälsa honom?? :-) Du ska veta han e jätte snäll på riktigt!

Nu ska jag slappa måste varva ner efter jobbet så jag inte tänker för mycke bara är så att säga.... Kolla på tv blir det o äta vindruvor, lite hungrig efter jobbandet, pust.....

Jag hade rätt Kev sov när jag kom hem. Så min mamma gick o sen messa syrran när hon kom fram. I våran familj (kanske mest jag) har vi blivit mer oroliga efter det som hände min store syster, jag vill att alla ska ringa mig när dem kommit hem. Var så mot kompisar med, dem tyckte jag var lite överreagerande, men va f-n va med om samma sak så får vi se hur ni reagerar!!!! Man blir orolig o det från hjärta o själ, från huvud til tå....

Jag längtar till festen på lördag också!!!! Behöver komma hemifrån en kväll o festa, sällsynt nuförtiden klagar inte jag väljer att inte festa för jag har inget behov av det. Men nu på lördag då ska ni se på andra bullar, jag lovar!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0