Jag är VÄRLDENS GLADASTE MAMMA

När min son badade sjöng han -"Min mamma är bäst. min mamma är fin osv osv" Det var så himlans skönt att få höra av en spontant sjungande son!!!!!
Då vet man att jag är Världens bästa  mamma att jag har lyckats vara o är bra för Kevin!!!
Han sjöng samtidigt att det är så skönt för min mamma är bara MIN ingens annans mamma. Han e nog lite trött på syskon efter en natt o en dag inom 2 veckor hos pappa, hehe.... Men det gör inte min längtan mindre efter ett syskon till Kevin absolut inte.....

Älskar Kevin han är det bästa som hänt mig!!!!


 Nån jul på Söder 06??

Nu ska jag lägga mig o slappa är sliten efter jobbveckan :-).... Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0