Jag kan inte somna

då får jag väl blogga om min dag istället! eller gårdagen så att säga :-) Vi åkte till Kvicksund, det ångrar jag aldrig! Paret vi kom till var så himlans underbara så vill gärna åka dit igen! vi vart bjudna på kaffe o en massa gott till. Sen köpte dem lunch åt oss också :-) Det var värt att ägna min ledig dag där om man säger så.

Därifrån åkte jag hem för att byta om o packa ner lite kläder o tandborste åt Kevin. Han sover hos Heidi o co i natt. Lillkillen, du ska bara veta hur mycke jag saknar dig! Han fick t om en tidning av mig idag på Maxi, Gissa om det vart bra, när han fick sin agentpenna o laser eller vad det var!??

Heidi----------->Tarmo--------->Sanna---------->Hem!

Vi åt, fika o kollade på en bra film John Q (tror jag den hette) på 3:an, så jag var hemma strax efter 00.00... Gissa om jag var tvungen att verkligen anstränga mig för att hålla mig vaken i bilen hem, läskigt, men det gick bra iallafall....

Kollade även vart min syster var så jag kan lugna mig att hon inte råkar illa ut på hennes 17 årsdag... Är som en hönsmamma åt min egen syster, men så e det för vissa o kanske inte alls för andra. Andra kanske inte bryr sig..... Jag e rädd om mina 2 systrar som ff finns här på jorden. Saknas görs min Syster Minna. Älskar er alla 3!!!!!

Nu ska jag läsa så jag somnar :-).... Annars blir jag som en zombie på jobbet... Ha det bra, hoppas ni får en härlig sovmorgon för det kan inte jag få, tyvärr..... Tycker lite synd om mig faktiskt.... Kram

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vad söt du är :) Det ska jag absolut hälsa honom :)kram

2009-05-16 @ 16:53:08
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0