Jeeee

Jag har varit o kollat på Cirkus med syrrorna för T kom o var barnvakt. Köpte även en av dem finaste amplarna till Oiva som fyllde 45 år o min kusin fyller 17 år den 1/6 så han fick 400kr sammanlagt av min fam.
Nu e vi  hemma o kollar ut o gör grimaser åt Ella som kommit till våran gård. Lite roligt faktiskt... När jag kom hem då hade Kevin pumpat vatten ur sin super läckra brandbil ut genom balkongen. Det enda han kan göra, han kan ju inte gå ut o leka nu när det smittar sådant...

Snart ska jag på fest o supa lite!!! Gott med Cider o sånt. Smörgåstårta o allt :-) Grilla skulle vi göra senare i afton :-) (Väntar bara att mamma ska komma o vara barnvakt....)

Ha det så bra, det ska vi också ha!!! Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0