Nu har min helg börjat på allvar!

Jag slutade redan 12.00 idag o hämtade Kevin 15 min efter det. Då åkte vi hem satt åt o var ute. Jag gick även ner till tvättstugan för ville verkligen tvätta undan smuts tvätten. Gissa vad! Det fanns tid på en gång! Jag älskat denna tvättstuga nästan alltid ledig tvätt-tid. Brukar ju annars se lite annorlunda ut på den fronten.

Måste dammsuga o torka golvet idag iallafall sen kan jag ta allt det andra imorn då inte Kev kommer hem förrens senare på eftermiddagen. vill ha lite rent o fint när man kommer hem på lördags natten så jag slipper städa bakis ingen höjdare må säga!!!

Läser vissa bloggar dagligen och en handlade om anonyma bloggare. Hon har så rätt i att dem döljer nog något!!! Har alltid tyckt att en av dem mer populära tonårsbloggerskan e en bluff ett kallt, har t om sagt det till henne att allt känns skumt på nåt sätt. Men smart sätt o tjäna pengar på, VILL också tjäna en massa på mitt bloggande. ;-) Få gratis kläder till min älskade son och kunna ha bloggtävlingar osv.....

Nej nu ska jag umgås med Kev igen för han åker ju om 1,5 timme.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0