Parken Zoo

Fick ett sms från Rut o Samuel som ville ha med oss till Parken Zoo. Så ok tänkte ju jag o åkte hem efter jobbet kollade penga-situationen och åkte för att hämta Kev från skolan.
Köpte årskort till oss båda 500kr fattigare, men om man tänker så kan det ju vara värt det om man går några ggr speciellt när det kommer att vara uppträdanden. Och att bara gå där o ta det lugnt, kolla på djuren, äta glass och dricka kaffe osv. Mysigt värre :-)

En GLAD överraskning var ju att Samuel ska börja i Kevins klass i höst JIPPIIII!!!!! Jag vart så glad att jag tog upp Samuel o krama honom.... Fast han väger dubbla än Kevin STORA killen. Tänka sig dem börjar i samma klass pojkarna som umgicks typ varje dag när dem var under 1 år gamla. Våra promenader och våra Parken Zoo besök flera ggr i veckan. Dem har varit kompisar längds tid förutom mina vänners barn. Dem går bra ihop så bara roligt kommer det att bli.

Nu ska Jag, Jessica o Kevin spela buzz innan Kev ska i säng. Lägger upp lite foton från parken besöket senare.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Det är ju toppen med årskort på parken zoo! Lycka till på buzz! :) kram

2009-05-12 @ 22:45:03
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0