Robinson myskväll

Har vi haft Kevin sover inte ännu!! Det e ju rekord! Han måste somna snart annars kommer inte jag orka gå upp 7.00 imorn bitti. Då e jag nog trött hela dan o då e jag inte roligt att handskas med.

Jag var o handla med Marielle då vart det ju en gratis hyrfilm till Kevin denna gång. Först sa han att den är nog dålig o tyckte jag var en urusel filmväljare, men som vanligt hade jag valt en jätte bra film. Han skrattade flera ggr åt saker som hände osv.. - MAMMAAAA SÅG DU!!!???? -Nej tyvärr, Då spolade han tillbaka, hehehe... Hans skratt går inte att beskriva.

Filmen hette SPEED RACER:

                            

Vi har även spelat en massa fotis idag:

                             

Det var helt ok o sparka boll, men det blåste en hel del :-(....

Nåt mer har vi inte gjort idag, men det behövs inte. Hade ju en väldigt fullspäckad helg men sen sprack denna dag helt men men det blev bra ändå :-)

Nu ska jag gå o lägga mig på soffan o kolla på nåt på tv, sen sova en skön natt, förhoppningsvis!

Kram alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0