Seg dag

Vi åkte till Heidi o co direkt efter jobbet idag. Jag har varit trött sedan 14-15 så det var ingen hit när Niklas beordra mig att stå i mål på fotbollen :-(.... Men det gick ju skapligt ändå....
Vi var också hos Elliot o Oliver från fotbollen, försöker smitta ner Kevin i vattkoppor!! Ska fråga om vi kanske kan gå dit en gång till för säkerhetens skull.....

Lite bilder från Parken zoo från igår:

 
Vi på väg in på Parken Zoo eller Kevin fram o Samuel i bakgrunden :-)

Lejonet väntar på "Snacks" ( en kyckling) o Kevins hår :-)






Jag fick taget några fler foton men sen tog batteriet på kameran slut så nästa gång ska jag ladda batterierna, nu var det ju inte riktigt bestämt att vi skulle dit igår :-) Ska förresten ladda batterierna över natten så jag har en kamera beredd då jag behöver den :-) Att dessa killar alltid ska göra nån grimas när man ska ta kort på dem :-( Roligt på ett sätt men ska få Modellbilder på dem nästa gång, lovar mig själv det :-)

Nej nu ska jag ta o vila rygg/nacke kass som den har varit hela dagen.... Aj o åter Aj.....

Kram

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jo jag hade ju lite funderingar på Lukas i början, men jag vet inte riktigt hur jag känner inför det längre. men jag hoppas att det är som alla säger att när man ser bebisen så ser man vad den ska heta! Vad härligt med en tur på parken zoo! :)

2009-05-14 @ 11:27:32
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

SÖPÖ KEVIN!

vann 2 biljetter,men aa hade varit bättre med 4 som förra gången men bättre än ingenting :) ses på lördag. Kram

2009-05-14 @ 21:58:26
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0