Trots

är alltid lika roligt. Helt konstigt min son var som ett litet monster i affären o när vi kom hem. Sen vart han lugn o fin. Jag tappar ibland tålamodet, men inte ofta. Idag sa jag bara åt honom att jag går in då stannade han ute ett tag o sen kom han in och kollade med hans hundögon o då var allt bra igen. PMS eller hehehe......

Nu ska vi cykla o köpa lite mat åt Kevin så han kan äta innan han åker till sin pappa. Jag får äta sen senare. Inte hungrig just nu.

Vad jag ska städa här när jag blir barnfri, har börjat lite redan :-).... så skönt att veta att jag kan städa i lugn o ro utan ansvar över Kevin. Det går lättare då... och snabbare :-)

vi får höras senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0