Tröttsam dag!

Jag jobbade ju 7-16 idag eftermiddagen var skit jobbigt! Jag var så trött! Nu har jag kommit hem o sitter o latar mig, måste eftersom duschen inte gjorde mig någe piggare....

Kevin har varit på Robins KalasBowling hallen idag. Han fick 200kr från oss. Mamma o Marielle inräknat. Han får köpa nåt roligt själv istället. Robin fyllde alltså 7 år som min son fyller i september. O det roliga e att Robin är min kusin, hans pappa e min morbror. Men det e min son som leker med honom, jag tycker det e roligt att dem kommer så bra överrens.....

Igår var vi hos Heidi o co, det var jätte trevligt. Bo`s mamma o pappa var där också, massa trevligt :-). Vi gick på promenad i gamla delen av min egen "storstad". På vägen dit hände en massa vi såg t ex en fågelunge som ev. ramlat ner från en holk... Jag tog en pinne som den kunde hoppa upp på så han inte var i mitten av "vägen" vi gick på... Sen var det ju killar som åkte moppe där så var tvungen att hjälpa den. Kevin ville inte gå för han sa att han älskade fågelungen så mycke..... Gulligt sagt!!


  Oscar, mamma Heidi och Bo`s mamma
 Bo, Bo`s mamma o Heidi
 Oscar <3 (minen är typiskt han :-) ) o Bo`s pappa
 Lukta på den här..... Inte lite gula barn plus att jag vart det runt mun, bläähh....
 Värsta modellbilden funderar på o förstora denna.... <3
                Här e våran lilla upphittade fågelunge. :-(
 Sen kom den i säkerhet, hoppas jag......
 Här vill jag bo!! Jätte fint i gränderna....
 Denna byggnad är från 1900.... 
            Då får min gravida "fru" visa upp sig också :-) <3


Sen på kvällen var vi hos mamma o M o kollade på Robinson, vi stannade även där för dem skulle vara barnvakt idag för jag jobbade. Jag var hos en "vän" ett tag på kvällen, men gick hem rätt snart....

Robin o min morbror var här ett tag idag trevligt det med... Jag bjöd på höjdar middag, spagetti o köttbullar, hehe..

Gud vad dåligt jag sov i natt typ 3 timmar vart det väl..... Så himla trött nu....
Ha det bra, KRAM O PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0