Utan barn några timmar

Kev har precis åkt till sin pappa. Jag sitter här o ska iväg till min väninna på fika. Jätte skönt, vill inte vara hemma själv. Vad konstigt det e några älskar det där med ensamhet andra hatar det. Jag kan inte ens slappna av, kanske 1 gång på 10 eller nåt.... Jag skulle bara kunna sova men det hinner jag göra sen senare..... Kevin krama mig så hårt när han skulle gå o pussa mig så sött.....

Jag gjorde några pannkakor till oss som mellis mer för Kevin äter nog lite hos sin pappa, men jag nöjer mig med detta åt ju 2 o en ½ man blir skapligt mätt.... Jag måste få i mig lite kaffe också..

Ikväll blir det Desperate Housewives bara jag orkar kolla inte säkert för har haft ont i huvudet o dubbelseende idag. Fattar inte vart det kommer ifrån!! Återkommer ibland då o då.....

Nej nu blir det att cykla iväg, så jag inte fastnar här.....

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0