Utvecklings samtalet

gick jätte bra. Kevin är en av dem som utvecklats bäst. Han var ju så liten när han börja bara 5 år...  Lillkillen :-) Han har verkligen fått kämpa för han kan ju inte riktigt lika mycke Finska som dem som har finsk födda föräldrar så då kunde han få fel på ord som han inte visste vad det var o så. Jag e stolt över honom o han tycker det går bra så det e jätte jätte bra!!!

Nu plinga brevbäraren på han hade ett linne o 1 klänning från HM som jag beställt... Vad bra då kan man ju ha på sig klänningen på Oivas 45 års fest :-) skönt med nåt nytt inte alltid ha på sig sin älsklings klänning..

Kevin spelar fotboll nu tänkte vila ett tag sen diska det lilla jag har....
Kevin ska till sin pappa 15.45-19.00 ikväll så då ska jag nog cykla eller gå till Sirpa o hennes döttrar. Får se om hon orkat baka nåt till kaffet, hon gör så gott jämt.... ;-) Man kan inte klaga.....

Idag var Viktoria på besök på jobbet med sin mamma Malin (kollega) hon e så söt jag vill ha en till nu!!!! Så himlans lugn o go var hon!

Vi får väl höras senare... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0