Västerås!!

Vi åkte sent igår ,en underbar söndagskväll då fåglarna kvittrade och solen höll på och gå i moln, till min moster i V-rås! Det vart en lyckad resa. Vi var till "hamnen" efter vi skjutsat moster till Skatteverket med hennes deklaration. Vi tog några foton där.

Såhär fina vart dem:

 
                 Kevin trött på vägen dit och tillbaka en bit iallafall


                                       Marielle, Jag och Kevin


                                          Min moster o Mamma


  Kevin låtsas metar med sin favvopinne som han hade med sig hemifrån

 
                                          Min snygga lillsyrra!

Vi hade en väldigt trevlig kväll! Efter hamn-promenaden åkte vi till Ica Sjöhagen, där köpte vi ingredienser till hemmagjorda hamburgare o glass till efterrätt, mums....
Så gott jag o Marielle mumsa i oss mest som vanligt :-)..
Vi kollade klart på Wipeout sen åkte vi hemåt, vi var inte hemma förrens 22.00, men det gjorde inget för vi har varit lediga idag!! Najs ;-)

Jag vaknade vid 7.00 och fick någe ryck, så gick ner till tvättstugan o bokade tid mellan 7.00-14.00 först en tid sen kom det ingen ner så tog en tid till ;-).. Första gången jag tar tiden o torkar ALL tvätt nere i tvättstugan, brukar få upp alla kläder o bara torkat handdukar o lakan nere i tvättstugan.

Fick ett samtal om lördan då blir det fullt upp med en sak som gör livet lite lättare att leva om man säger så. As bra Tack L!!!!!

Det jag inte kan fatta e att, Varför dem klipper gräset idag!!?? Det har ju regnat. Ska man göra det då??

Nu ska jag ta en snabb dusch o sen njuta av Lasagnette till lunch!! Det ska verkligen bli jätte gott.

Fotbollen är idag mellan 17.30-18.30. Måste dit för vi hoppa förra gången av en viss orsak, Kev var ej hemma.

Kram o puss mina läsare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0