Vilken härlig morgon!

Jag mår bra idag! Jag vaknade till 2 ggr i morse. Då log jag bara och tänkte att nu kan jag ju sova längre innan jag behöver gå upp. Så skönt att nångång bara få känna så o inte bli som jag blir efter jag drömt.

Nu har jag "bara" 5 dagar kvar att jobba denna vecka, det ska bli skönt att nästa vecka endast jobba 3 dgr. Då ska jag unna oss själva nåt riktigt roligt. Får se vad jag (vi) hittar på. Skulle vilja åka till Grönan o gå i Sthlm en sväng men det gör jag helst efter man fått lön. Tar med systrarna o drar :-) Jag skulle må bättre av att röra på mig från stan oftare. Göra saker vi inte brukar göra så ofta.....

Ska försöka väcka min älskade lillkille, han vill bara sova inte gå till skolan men jag tycker inte det är så konstigt. Det händer saker där som jag med andra inte riktigt är nöjda med, om man säger så :-( 

Idag kommer vi hem o bara "är", vi pratade lite om att åka till ett par vänner, men får se ;-)
Ha det bäst. Kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

ja då ska du unna dej nåt riktigt ROLIGT!!

2009-05-12 @ 14:41:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0