Härlig dag i Sthlm o Monster Jam



Disney XD



Dalmatian



Batman El Toro Loco & Thor fr Sweden



Kevin <3



Son & Mamma



Batman från North Carolina



El Toro Loco från Spanien



Grave Digger vann



En massa ljusshower, Snyggt!



Det vart ju Mc D efteråt :-)



Vi åkte och hämtade min gudson Jasper från Storstan innan vi åkte vidare till STHLM. Jag hade med mig en massa äpplen i bilen så jag skala den i fixade dem e klyftor o la i muggar. Det vart jätte poppis...
Väl framme vid globen var vi tvungna att parkera lite längre ifrån, men det gick ju bra.... Gick lite vilse utanför men det vart bra till slut... Haha jag i Stockholm likamed skämt. Jag hittar från centrala Stockholm till Värta hamnen iallafall en merit :-D

Kevin e jätte duktig gick o sov i sin säng. Så bra :-) Vi satt upp en affisch med Monster truckar på dörren hittade bara tejp ska ha sådär annan sak att få upp affischer med men onödigt att leta. Måste köpa ramar ggr 2 för han ska minsann få en Manchester United affisch i julklapp, den kommer han vara STOLT över....

Nu ska jag snart krama kudden o sova några timmar innan det e dags för jobb :-( Skulle uppskatta några dagars ledighet just nu. Har lite för mycke annat att tänka på just nu...

Kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0