Härlig dag....

Vi åkte till Storstan för lite fotboll runt 11 tiden. Det kom bara 4 pojkar till träningen. Lite konstigt med tanke på att om jag minns rätt ska det vara runt 25 pojkar i laget. Hoppas det blir bättre sen när dem e större att man tränar mer o så....

Sen efter det vart det kyckling, ris o currysås hos Tarmo :-) Gott som bara den.... Tack!!!! Jag/vi har blivit bortkämda med 2 matbjudningar denna helg :-D Verkligen uppskattat...

Träffade mina gudsöner o deras familj idag. Alltid lika trevligt!!
Att få umgås med människor man älskar gör min annars upponervända liv (just nu) värt att leva....
Älskar er o det vet ni ju om <3

Min son e vaken ff, han brukar ju ha sovit i ca 2 timmar redan, men nu e han lite trött ska försöka lägga honom för imorn ska vi på Monster Truck i globen...

 Får se om denna e med, cool bil iallafall.....

Får ta några foton imorn....

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll.... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0