Helgen snart över (igen)

Varför måste helgerna ta slut så fort? Jag har iofs haft en trevligt lite små stressad helg.

 I fredags var det jobb,möte, stan/Mc D, julmarknads förberedelser o sen hem o kika på Idol för mamma o sova för son :-D

I lördags var vi till Julmarknaden på Kevins skola, han vann på vårat lotteri, 2:a vinsten Julkalender, saffranskaka o servetter/ljus. Jätte fina ängelservetter, Tack min son för dem. Dem ska vi duka upp med vid jul. Min syster M kom till skolan så efter marknaden skjutsade jag hem henne. Vi fick mat o sen fika vi me jätte goda lussebullar... kanske en aning för lite saffran i dem... Men STORA var dem :-D
Kevin till pappa.
Jag på inflyttningsfest hos Najibe. Tack för den goda kycklingwoken o den starka såsen till ;-) Jag fick hem sen när dem andra brudarna drog ner på stan.... Skönt somna redan vid 23,00 utvilad o rätt nöjd faktiskt...

På söndag jobb 7-14.30 sen mat/fika hos Sirpa o tjejerna, Finsk makaroonilaatikko! Så gudomligt gott!!!
Hem ett par timmar innan Kevin kom hem, gissa om jag hann sakna ihjäl mig han kom hem så sent 18,00...

Men nu ska vi sitta o mysa ett tag till sen ska ju han sova o jag också, bytt ledig dag till på tisdag istället. Då ska ju min son vaccineras på skolan så jag ska vara med på skolan hela dagen för vaccineringen e mellan 10-11 o hans schema e 9,50-13.10 lyllos honom vilka tider man kan ha :-)

kramisar o pussisar på er alla ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0