Helgen!

I fredags åkte Kevin till sin pappa 15.30. Efter det tog jag o slappa. Sen gick jag över till Najibe en sväng innan jag drog till Sirpa o tjejerna för lite IDOL!!! Inte så roligt att Rabih åkte ut mot den tråkiga Mariette :-(

Jag gick hem på hopp om lite sömn, tack vare min vän Krille kunde jag inte somna. Jag somna dock i 1 timme. Jag missade 9 samtal från Kati som skulle hämta mig med Minna, Nicos o Elias mammor rättare sagt :-) Snacka om trötta brudar....



Vaddå Statoil FAVVO-STÄLLET!!! ;-)

    Entrèn                       Kö:n



Vad slitna vi ser ut o vi var det verkligen!!! Lunch vart det på kinarestaurangen...
Vilka härliga tjejer!!! <3


typ bästa köpet 159 kr för båda spelen... Den kommer bli jätte populär Julklapp!
FIFA08 och Need For Speed
Kan tyvärr ej visa någe mer ifall sonen ser... :-)


På söndagen var vi till pappa. Vi hade jätte kul, vi kollade på Finland-Sverige i Hockey... Det slutade jätte bra 7-0.





Tok-Familia hahahah.....

Nu måste jag snart sova... Kram på er alla kära läsare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0