Hemma först efter 19,00

Vi hade ett möte på jobbet idag som gick i smörgåstårtstecken. Tror det var den godaste som jag ätit någonsin! Jätte mumsigt!! Vi fick reda på att vi ska byta chef igen, hoppas vi inte byter igen på ett bra tag... Det e inte det roligaste för man känner en liten "oro" för att inte veta från dag till dag hur allt blir...

Jag fick idag ett sms om att Kevin jultidningspaket kommit till Hemköp. Tack för det. Nu har ett par kunder fått sina saker som dem beställt imorn blir det ännu fler som får dem. Roligt i paketet fanns det ju 2st Narnia DVD:n till min son plus 2st julklappar också :-) Sen på fredag när man får lön ska jag försöka få räkningen betald så min son får den bärbara dvdspelare han valde som premie. Sen får han en till sak men det talar jag om efter vi köpt grejen :-D

Det var allt jag hade att säga för ikväll ;-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0