Jobb hela julen

Jag ska jobba hela julen, men det blir ju bra med pengar så det gör inget. Men man får se hur min älskade son FÅR vara hos mig. Vill ju helst att han e hemma me mormor o moster.

Jag jobbar ju inte så länge iallafall... Vill ju inte vara helt omöjlig... Får vara ledig på nyår istället.... Eller nyårsdagen. Vill ju kunna vara uppe länge på nyårsafton. Förra året hade jag ju feber kring nyår så denna ska väl ändå bli roligare.... 2010 e lite speciellt ju ;-)

Vi har varit hemma ikväll tagit det lugnt o bara haft det mysigt :-)

Nej men nu ska vi kolla på tv sen ska Kevin sova o jag få lite egen tid o Desperate Housewives 21.00 ;-D

Ha en bra kväll./ Anette

Kommentarer
Postat av: Marielles frisörblogg

Hoppas jag också, älskar er

2009-11-17 @ 20:25:35
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0