Kevin har börjat på basket idag

Köpte några biocheckar, brödkniv, salladsbestick, 4muggar/underlägg o doftljus på "EKAF-kvällen".. Och min son fick vara hos mormor, moster o gammelmoster så länge.



     
  



Var på ICA vid jobbet jag köpte naturligt 
vis EMD`s julskiva 79kr me Ica-kortet :-D 






Jag skjutsade hem Veronica på hennes sista dag innan havandeskapspenningen, kommer sakna henne massor <3
 Fick se deras fina villa. Och jag gav henne ett vykort. Som talade om vad jag känner :-)
Vi åt lite kinamat på lunchen idag :-) Det var jätte gott o trevligt!!! Tack kollegor för allt!!


Min son gillade BASKET mycke.
Så idag har det varit en lyckad dag för oss båda. Gillar dessa dagar :-)





Min egen basketstjärna. Älskade sötaste son!

När vi kom hem fick Kevin sin efterlängtade


lejon/tiger
men han vill dessutom ha kängurun den får han vänta med till i jul. Dessa är ju så söta :-D Vi har idag bidragit med 15 kr till Childhood genom att köpt E.M.D Välkommen hem (julskivan) och denna söta gossedjur. Tänk 2 flugor i en smäll. Min son o jag e mer än nöjda o sen får andra barn hjälp genom våra köp PERFEKT!!!!

Nu ska jag kolla klart på Paradise Hotel o sen ev sova...

Ha d bäst. Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad snäll du är. Jag kommer att sakna dig också. Känns som att vi kan prata om mycket :). Vad kul att du gillade vårat hus :). Kram.

2009-11-26 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0