Kevin har fått vaccinet på skolan

Det var så skönt jag fick sovmorgon i morse till ca 8.00... Sen började Kevin inte förrens 9,50. Vi plockade upp Ella på vägen till skolan, hennes mamma frågade om det gick bra självklart!!!

Kevin var den andra i klassen som fick vaccinet mot A/H1N1 influensan...... Han har nu ont i armen säger stup i ett att det gör jätte ont o grinar till lite. Får se hoppas han sover inatt annars tänker jag stanna hemma o VABA imorn.... Han får sova i min dubbelsäng han känner sig så ledsen så vi sa så...

Jag hittade ett halsband på nätet som jag vill köpa till mig själv. :-D

Nu ska jag stänga av denna sak o kolla på Desperate Housewives 21,00 I like!!

Kram o hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0