Min son kanske en framtida stjärnkock!!

Kevin hjälpte mig att laga en jätte mumsig Tacopaj...




Vi skulle äta Kinamat idag, men som en glömsk mamma hade ju jag inte tänkt längre än Ica Maxi... hahaha så där var vi o skulle shoppa mat hade ju jag tänkt ;-) Vi kom överrens om att göra en Tacopaj o lite sallad till.
 Jag glömde köpa riven ost o jag hade inge ost hemma men det vart gott ändå....

Kevin var ju så söt. Min mammas tacopaj är bäst o godast i Världen. Det värmer verkligen.

Man kan säga att han tyckte vi lyckades me pajen han åt halva :-) o jag tog typ 1/4 av den... så imorn innan han ska till sin pappa (16.00-18.00)

Jag, Kati o Minna drar till Ullared 1.10 på fredag natt.... Spännande... hehe ska kolla efter lite bra saker hoppas det e billigt!!!!

ska kolla på Mammas pojkar nu...kram

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

hihi ja den är super skoj!

2009-11-07 @ 07:14:57
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0