Tack Najibe!

Igår var jag o min son hos Najibe på middag o Idol! Maten var så himlans god så jag åt 3 portionen dock inte så stora ;-)
Het lammgryta, ris o sallad vart det, mums mums.... Vi hade en tjejkväll mer kan man säga.... Min son somnade innan Idol hann börja, så jag o Najibe hjälptes åt att gå hem med honom efter 22.00... Hehe gissa om han vart lite sur när han vaknade till, men han somnade om direkt, tur det ;-) Samma finska temprament som mamman sin...

Jag satt sen o kolla på tv. Min norrlänningen ringde mig 2 ggr under natten. Det var bara för att jag inte kunde somna :-) Eller kanske inte bara det :-D Så det e så skönt att någon jobbar sen eftermiddag så jag får prata ut med någon :-D

Idag e det dags att åka till Storstan för lite fotboll o hälsa på vänner o bekanta. Ska bli så roligt att få in rutinerna för fotboll hälsa på ev lunch hos Tarmo sen kanske till Frugan o co.... ;-)

Duscha nu så man hinner i tid för engångsskull hahaha, nej har blivit betydligt mycke bättre på att komma i tid...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0