Trevlig ledig dag :-)

Jag har varit på fika hos Sirpa... Vi åkte till Jysk, hon köpte en kontorsstol till sin dotter o ett nytt täcke till hennes yngre dotter. Mycke trevligt.

Jag ringde till min advokat från henne, nu e det på allvar :-( Det var så skönt att jag var hos henne, fick gråta ut ordentligt, Tack Sirpa, du e guldvärd!!!! <3

Igår var vi på kyrkogården, det var fint!!!

Min älskade systers grav, det var 3 ljus som hade slocknat plus
att tror hennes söner varit där med 3 röda rosor <3 Saknade e enorm


Minneslunden för kusinen Markus <3




Nico o Kevin på Mc Donalds i Örebro i fredags


Vid entren till Lek o Buslandet


Inne på Lek o Buslandet













Tack Nico, Miska o Kati för en jätte trevlig dag i Örebro, gör gärna om det, kram!!!

Bästa stället för barn från 3-9 år.. Man ska helst ej vara höjdrädd mest höjder. Min son var lite rädd i början och ville inte alls göra så mycke bara gå o spela fotboll :-( men han ångrade sig efter en kort stund sen vart det roligt...


Ha en trevlig måndagskväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0