Utveklingssamtalet vart en besvikelse.

trodde Kevin kunde ha haft en lite bättre "utveckling" än hans klassföreståndare gav bild av. Men det e bara att försöka se positivt att min son blir större o mognare, han går i 1:an så hoppas han kan vara lite bättre nästa gång. Men hans starka sidor var Matte o Idrott! Bra e väl det sen hade han lärt sig mer o mer stavelser o läsning. Duktiga lilla son <3

Efter samtalet åkte vi hem så jag fick duscha o byta kläder, sen åkte vi till Maxi. Köpte 2 tshirtar till min son. Han ska få ha dem i helgen. Dem var fina tyckte vi iallafall :-D

Vi träffade Sanna o barnen där sen åkte vi till dem.

Hade en trevlig kväll, men mitt mående e tyvärr inte på topp idag e den jätte piss!!!! Tyvärr men men det vänder snart hoppas jag verkligen!! Jag blir iallafall inte otrevlig mot mina vänner men lite gnällig... En vän ska orka lyssna. Att ta o ge e vänskapens nyckel. ;-)

Min son somnade efter pyjamas o tandborstning, så verkligen bekvämt. Jag behöver bara få sitta o inte göra nåt annars blir jag för trött på allt. Men dessa timmar jag får för mig själv hjälper jätte mycke...

I helgen blir det bio o ev utgång fredag, lördag= myskväll ev pyssla julgrejer o söndag=adventsfrukost o pynta om jag inte hinner innan ;-)

Nu ska jag kolla på tv innan jag somnar med datan i famnen.

Ha d bäst. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0