Brevet

Jag ville inte få detta brev någonsin men nu e den framför mig! :-( Hoppades få slippa detta elände men sanningen e den att vissa människor gör allt i sin makt att såra och förnedra andra människor. Jag ska försöka vara "STARK" om det går att vara det i denna situation. Jag har länge gråtit på nätterna när ingen ser eller hör vill inte visa min son att jag är ledsen. Men ibland måste han få reda på att Mamma mår ingen bra, jag behöver inte förklara allt men så att han förstår att jag är mindre glad osv....

Jag har några få vänner som vet vad som brevet gäller och det får stanna där iallafall för tillfället. Vill inte att "alla" ska få ta denna del av mitt liv. Det är för privat, hoppas ni förstår!?!

Nu ska vi äta o göra läxan, gissa vad för läxa?? JAPP Matte så klart....

Kramizar till alla!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0