Händelserik dag!

Jag var med till Kevins skola idag. Det vart lite finska, rörisgympa, matte o muminfilm (halva) Sen efter filmen pratade dem lite om vad som hände i filmen. Till lunch fick vi pyttipanna rödbetor, stekt ägg o smörgåsgurka, inte riktigt våran favorit mat men t om Kevin åt det.

Efter jobbet åkte jag o handla åt min väninnas mamma o sen åkte vi till Heidi o co. Så gulligt me Dex, Marielle var också med till " Storstan". Fotbollsträningen gick rätt fort för jag o M fick vara bollkalle, o sen var det rätt roligt annars med :-) Snacka om trött ;-)

Vi fick mat potatis o köttfärssås hos Tarmo till middag, det var ju så gott!! Tackar så mycket!

Nu har Kevin sovit sen strax efter 20 o jag kollat på Färjan 3, rätt skoj... Ska också kolla om jag hinner vika tvätten o ev diska det lilla vi har samlat ihop. Det kan få vara tills imorn ;-.) Allt görs med tiden jag lovar hehe

Jippiiii imorn får jag håret klippt på mig men tror ej Kevin vill klippa hans hår, han vill ju låta det växa :-)

Nej  nu måste jag fixa lite innan jag ska sova för natten :-) Kram

ps Kevin har hittat grejerna som varit borta i flera månader, vill hjälte!!!!! Nu e blir det att ge honom pengarna jag lovade då han letat efter dem o fann dem också, vad skulle mamma göra utan dig, lillkillen min??!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0