Hej

Tänkte bara säga HEJ till er. Och kanske tala om att det varjätte kul på Kevins fotbollsträning :-.) Kollade även på lite kläder eller rättare sagt klänningar till mig måste hitta en lika fin klänning som min svarta :-) Älskar den men orkar inte alltid ha en o samma ....

Jag vill börja plugga o träna hitta rätt i mitt liv!!! Gå ner i vikt o hitta en annan väg att gå vidare me livet, typ byta jobb hitta drömprinsen, få fler lika underbara o söta barn som min son!! o allt möjligt köpa hus o vinna några miljoner på lotto.

Drömma sig bort får man väl???

Nu har jag lagt in 100st foton igen får ta från den andra datan också, det blir säkert några hundra därifrån!! ;-) Vill även göra lite andra saker med fotona. :-) Alltså förstora o lite annat...

vi hörs en annan dag... kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0