Ibland unnar man sig själv lite också!

Jag klippte mig igår o efteråt fick jag även massage, konstigt att man kände sig en prinsessa!!! Vart jätte nöjd med håret! O massagen var jätte skön, jag tycker det e mest skönt då, jag får en tid utan att riktigt vara beredd på det :-)

Vi hade så himlans kul igår, Jag, mamma, Marielle o Kevin. Vi åt Nachos/tacos o till efterrätt marängtårta. Gott!!! Så kul o kolla IDOL o skratta lite :-)
Älskar min mamma o systrar o son o pappa allra mest o mina närmaste vänner också för den delen :-)

Idag skulle vi ta ställning till om vi skulle ta vaccinet på Pandemin "Svininfluensan". Jag vet inte alls hur jag ska göra... E livrädd för sprutor o sen allt jag hört gör mig osäker. Aldrig jag skulle låtas min son vaccineras mot detta innan vaccinet e prövat o så. Vilket svårt val jag måste göra under morgondagen.

 ( Bilden är tagen från Tecknar-Olle)

Men nu ska jag försöka sova snart börjar bli lite trött. kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0