Jag har iallafall tur med mina vänner!

Vad jag blir glad när jag tänker på alla mina vänner o kompisar! Jag verkligen ler åt tanken av att känna dem alla!

Idag har min älskade son fått sålt rätt många böcker o kalendrar från Jultidningarna... Men hoppas på att få sålt några till iallafall :-) ska fråga runt lite till på jobbet o några släktingar till sen får vi hoppas att det räcker till den premie han vill ha
:-)

Idag har jag även jobbat lite xtra endast 6.5 timme men det blir ju lite mera pengar i plånboken.. Behövs nu efter att man tagit ut föräldrarpenning o fått halva lönen mot förra månaden :-) Vill gärna tjäna mer pengar ev att vi kommer få göra det också, vi deltidare iallafall.

Jag har haft besök idag vilket varit trevligt! Mycke kaffe drickande bara inte bra för min mage. Men ändå trevligt med kaffebesök så får stå ut med lite sämre mage hahaha....

kollar på filmen " Kärleken checkar in " Den e faktiskt bra, men man vill ju hitta en drömprins själv, kanske redan träffat honom?? ;-9 Hoppas på att få uppleva äkta kärlek igen... <3

Jag har lite ont i halsen idag, blääääh, hoppas det går över bara!!! Det brukar göra det...

<3 ÄLSKAR MAMMAS GULLUNGE !!!! KEVIN <3

kram på er alla o sov gott. Hoppas ni får en bra arbetsdag för jag själv e ledig o ska med Kevin till skolan ( om jag orkar) annars finns det fler tillfällen... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0