Kevins tand är tappad!!

O den ligger i ett glas me vatten nu :-) Den kommer få sällskap av lite pengar.... Tror det blir en hel tjuga :-)



Så söt!!!!!



Mina älskade pojkar äter hamburgare (hemmagjorda) o dricker fanta :-)

Dem sover nog redan allihoppa eller snart iallafall det blir ju kalas imorn me ca 15 barn :-) Det ska bli så kul!!!

Kram på er så höres vi om fler spännande grejer om min sons o mitt liv här på östermalm ;-)

ps Jag o Kevin var hos min moster Erja som fyllde år igår, det vart jätte goda hemgjorda creps, några kräftor, sallad o jätte god äpplekaka me vaniljsås. Vi köpte henne en jätte fin vit lykta.. GRATTIS!!!! o TACK FÖR ALLT GOTT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0