Ledig dag JIPPIIIII!!!!!!!!

Jag vaknade först i detta hem i morse efter en bra natt :-)... Kevin väckte jag tyst o stilla, sen pratade vi om gårdagens alla festligheter osv :-) Strax innan 7.30 kom Lena med Lollo (hunden) och ca 30 min efter det bar det iväg till skolan för min lillkille. Lollo vart poppis bland vissa skolbarn som hann se henne innan jag låste in henne i bilen. Man såg bara hennes lilla huvud från bilen när hon tittade upp. så söt!!!!

Vi har varit ute 2 ggr redan, men va skönt det e, om jag skulle vara arbetssökande skulle jag garanterat köpa mig en hund annars skulle jag vara alldeles ensam om dagarna o det skulle vara piss rent ut sagt :-(..... Jag hade med mig hunden till källaren o tvättstugan. Jag snodde den andra 2 maskinerna i andra tvättstugan för i "våran" var den ena trasig o jag vill inte tvätta 3 maskiner i 3 timmar. Nu hinner jag tvätta 3 maskiner på 1 timme :-) Sen blir ju de "snodda" maskinerna lediga, Bra va??? hehehe....

Vi ska till Lena som fyller 45 år idag, hon ska få en röd vin eftersom hon gillar rött mer än vitt ;-) Sen ett kort. Tyvärr har min sons kalas o allt kostat mer än väntat så min kollega får dricka vin från oss o sen kanske jag hittar nåt litet till. Men jag vet att hon blir mer än nöjd för detta...

Vi ska gå o hämta min son från skolan o tänkte ta med hans nya sparkcykel, så får han bestämma om han vill åka med den eller dra hunden. Jag sparkar gärna ;-)

Nu ligger Lollo på en filt på min ena soffa eller rättare sagt samma som jag. så sött!!! 
7.51 är rätta tiden :-) Kev sitter me Lollo o kollar på barngrogrammen.



Så söt!!!!!! Min kompis!!!!

Det e föräldrarmöte 17.30 idag så innan dess ska jag hinna till Lena och sen få tag på en Kevin-vaktare :-)...

Ha en bra dag!
det ska jag ha iallafall jag har ju tvättat all tvätt som legat några dagar för länge. Tvättar typ en gång i veckan nu har jag inte tvättat på 1,5 vecka. Fast hos T efter fotbollen vart det väl en maskin.

Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0