Som en vanlig vardag

fast bättre!! Det har varit fotboll idag nästsista utefotbollen på onsdag e det sista...
Skönt det e kallt ute på fotbollsplanen :-(... vi vart bjudna på middag idag Kevin beställde pizza o jag kebab me ris :-)

Tänkte bjuda på några foton från kalaset i lördags:


Kusinerna borstar tänderna efter hemlagade hamburgare o annat gott :-)



Kevin ville så gärna öppna presenterna från kusinerna. Kevin fick ballonger, pruttslime, bilen o pokemonkort. Han vart stolt, jag försöker få leka med Corvette bilen men jag får inte det, han ska ju ha den själv :-) Pruttlimen var poppis!!


Kevin o min kusin Robin, min systerson Rasmus i bakgrunden


Lek med ballonger var ju jätte roligt :-)



"Mina" tjejer var på kalaset också!!


Ingen tårta men morgonbakta bullar o cocostoppar....o fanta colalight :-) Fungerade alldeles utmärkt


Avsluta kalaset med glass strutar o tvtittande..





Jasper blåser upp sin ballong som han fann i sin godispåse

likaså


Tommy
Fotot ser lite häftigt ut. Tommy i färg Rasmus i svartvitt :-)



Oscar o Jasper in action, buspojkar nr.1

Nu ska jag sova så jag kan vara lite pigg imorn o så :-) ska bli en rolig dag på jobbet me massage o allt :-)

kram






Kommentarer
Postat av: Anette

Rättelse Oscar o Kevin in action inte Jasper :-D Orkar inte byta i bloggen.

2009-10-06 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0