Träningsturnering för Kevin

Igår var det en halvdag i Gustavsborg pga fotbollsturnering. Blåsigt, men min vän kom med vinterjacka o gafflar o en tallrik. Glömde inte maten eller drycken iallafall o inte ens min son ;-) Kevin gjorde iallafall ett boll, STRAFF :-) Bra gjort!!!


FINASTE rondellen i stan!!! På väg mot fotbollen


Min Snygga son me hårband. Hans moster är snäll som ger honom ett :-)


Tror Kevin fick leka kapten?? :-)


Kevin frågade hur man skrev mitt namn, visade honom o han "tatuerade"
mitt namn o ritade ett hjärta o något mer var det. Jag blir hedrad av att
ha en son som älskar sin mamma så mycket! Tack älskade Kevin!! 
Mamma Älskar dig med!!! 

Idag har vi bara varit till Jess där även Lena var, sen har vi varit hemma.

Bjudit Kevins kusiner, Robin o grannen på Kevins kalas 26:e. Tror det blir 15-16 barn
LAGOM vill ju inte ha hela lägenheten full. Nu på söndag får alla andra komma över
på ev mat eller kaffe o tårta/fika :-) Välkomna ;-)

Kevin sover o jag ska lägga mig tidigt :-)

Ha det bäst så hörs vi igen (hoppas jag) KRAM

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vad GULLIGT av honom!! att få kärlek från sitt barn måste vara det bästa som finns!?



kram

2009-09-15 @ 10:20:50
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0