Vilken härligt blåsig dag.

Efter skolan o jobbet gick vi och hämtade Lollo-hunden och gick ut på promenad, rättare sagt till Hemköp och hämtade cdon.com paketet Innehållande: 2 ps2 spel till Kevin Sex and The City säsong 1, 1418, Love in Manhattan o Sophie Scholl filmerna.
Ska bli så himlans skönt o kolla på film när Höstens kalla kvällar har börjat där ute.... Om man frågar min son gör det knappast nåt fast det blåser, regnar o är kallt ute. Han håller nog sig så frisk pga all utevistelse. Duktig kille jag har!!!<3<3


Oj jag glömde helt totalt bort att jag höll på o skrev ett inlägg här....


Men nu har har jag kollat på tv o tänker fortsätta en stund till så höres vidare imorn eller närmaste dagarna.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0