Bloggpaus

blir det utan kamera, vill ha med lite foton o så. Det har väl inte hänt så mycke nytt i våran vardag, mycke träningar. Nästa vecka e det sista basketen, kommer sakna alla som går där o föräldrarna. Hoppas alla återkommer efter uppehållet!!! Vi ska ha en egen avslutning med grillning o ev lekar eller nåt annat kul :-)

Jag är så stolt över mig o Kevin, ingen behöver försöka förstöra den känslan...

Jag har nu fått beställningar gjorda till både Lagfotot o porträtt i basketen och Klubbkatalogen i fotbollen, den kommer kollas i flitigt av syrran tror jag :-)

Idag var vi o bowla me jobbet, det gick jätte dåligt :-( Vi ska nog göra om det en torsdag när jag e barnfri ;-) Efteråt blir det lite mat o drinkande....
Det var trevligt, men jag gillar ej viss prat, men annars var det bra....

Jag har haft en person här några dgr o det e kul att umgås med någon som man gillar mycke!

Nu ska jag stänga av datan hade jag tänkt måste kolla på tv o sen sova är tröttare än tröttast...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0