Min nya kamera är redan trasig

Det känns inge vidare att en kamera som är en dag från 3 veckor redan krånglar. Hoppas att dem kan fixa den åt mig! Annars känns det som om jag i fortsättningen köper kameror som kostar mindre än dem jag haft nu. Då känns det inte lika surt om dem går sönder för fort.

Vi har haft en jätte bra påsk, tänkte återkomma till den sen med några dagars blogg i ett som vanligt hahah.


Nej nu ska vi skynda oss till Tuna Park för att bara glida o ev äta lunch, men det e för dyrt att äta ute, men kan vara gott, ;-) Ska ropa in min Kevin för klädombyte han har verkligen inte emot lite snö han gillar ju sporterna han har som hobby, fotboll o basket :-D Det har han gjort idag plus att vi kollade på W allle på Disney XD, vad mycke man glömmer av en barnfilm som man sett på bio ;-D...


Kram o en fortsatt trevlig Påsk på er alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0