Så besviken

på mig själv. Trodde jag skulle vara mer värd än såhär, men det e inte min förlust. Det kommer nog vara en som ångrar detta! Hoppas jag får min ägodel tillbaka annars ringer jag till Polisen imorn! Då blir det synd om personen i fråga.

Vi har varit på basket idag, den sista för säsongen. Lite tråkigt för gillar mammorna som man sitter o pratar med. O se sin son göra en massa poäng ;-) Han e duktig!! Vi kommer ha en avslutning med ev grillning o medaljutdelning :-) Ska bli riktigt trevligt....

Jag o mina kusiners mamma pratade om att åka till Polen i sommar följer mer än gärna med, hoppas!!!! Då ska jag försöka fråga om vi kan åka när Kevin e hos sin pappa en lite längre period i sommar. Jag får reda på när det blir den 10 Maj.... Så pirrigt o otäckt :-(

Imorn ska jag gå en powerwalk efter att Kevin åker till sin pappa. Ska försöka gå minst 5 km!! Kanske till Vilsta o 2,5km där o sen hem, tror det kan bli 7,5 km sammanlagt :-) Då skulle jag vara värd lite kul på kvällen. Med Lena ska jag nog gå på bio eller bara på afterwork....

Vi hörs en annan dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0