En hel dag i Örebro

Vi åkte till Örebro ca 10,00. Stannade till i Arboga, kollade på lite skor, hittade ett par fina men dem satt jätte dåligt på foten :-( Sen hittade jag ett par andra men dem var för stora, typiskt!!

Köpte med lite småtugg o festis från ÖoB o fortsatte våran färd mot roligheter...


Mat behöver ju alla så vi stannade till på Mc D innan det var dags för 3 timmars lek på...








Det var lite av grejerna som finns på den underbara Lek o Buslandet i Örebro!!! Verkligen vettigt ställe att åka till kostar 120 för barn mellan 2-17 år gamla. Föräldrar kommer in gratis o tur e väl det :-))

Efter det var vi på Ikea. Jag köpte endast 2 saker. Har tittat på fler saker som jag återkommer med sen när jag hittat Vitrinskåpet Grevbäck!! Den fanns inte i Örebro o inte finns den i Västerås heller :-(( Men i Sthlm eller
Uppsala minsann...

 Köpte dock dessa små saker ;-):



Jag diggar färgen skarpt på denna fina matta!! Jag vill heller inte vara som alla andra bara svart grått o vitt på allt :-)



Och dessa gardiner, har haft ett par jätte fräna gröna uppe nu men jag e lite trött på färger nu så dessa ska upp fort :-))

Jag letar lite gröna o vita detaljer till vardagsrummet. Idag köpte jag en jätte söt lykta för hela 15 kr på nåt ställe nära Toys R Us. Jag kommer ju ha 2 vita hyllor att fylla när jag hittat ett passande vitrinskåp till mina juveler alltså mina älskade Iittala grejer....

Kevin fick ett spel som var nedsatt. Kunde inte stå emot när hans klasskamrat också fick leksaker..


(snacka om somriga naglar, skitiga :-( )

Försökte även fånga den fina regnbåge som vi såg på vägen hem..




Nu gott folk vill jag försöka att sova. Ska göra en massa nytta här... Ha det bra. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0