Helgen i stort

Jag o "killen" sov i Sannas slakthus i fredags efter lite cider o öl, vi kollade på film o hade det allmänt trevligt.. Det skulle vara en affärsidè övernattning o frukost i "slakthuset".. Det var jätte mysigt. Sover gärna där igen, men då kanske själv ;-)

I fredags åkte Kevin o Tristan lite karuseller, men Kevin mådde dåligt efter en karusell o det var jätte varmt ( ska börja ta med vatten varje gång vi åker iväg, sådant kom man ihåg mer när Kevin var yngre) Det vart lite lagom dyrt..

Igår var jag o Sanna på fest hos Kristoffer, det var helt ok. Men taxiresan slutade lite dåligt. Vissa betalar ju inte ens för sig, grymt dåligt!!!!
Att dansa på ett överfullt Harrys är ingen hit. Jag var så svettig att det rann verkligen!!! Usch va jobbigt!! Men as kul!!! Tack för allt alla inblandade...

Idag har jag inte ens varit utanför dörren, men ska kasta sopor iallafall. Annars känns det inge vidare att bara vara hemma o slappa ;-)

Snart kommer mitt hjärta hem, saknar honom!!! <3

Ha en skön söndag. /Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0