Kevin kom hem igen

Kevin är hemma igen han ville inte vara kvar hos sin pappa. Han mådde så dåligt o var så ledsen. Det e inte lätt att vara mamma i denna stund. Eller klart jag vill ha hem honom men att verkligen försöka prata att snart ska du ju hem osv.. Han lyssnar ju inte.

Jag har inte det lätt just nu e i ett komplicerat förhållande och kevins pappa är arg på mig. Men jag kan inte rå för att hur Kevin känner. Samtidigt vill inte jag att min son ska må dåligt. Är bara lite orolig över hur allt blir nu när han kom hem mitt i pappaveckan. Men det tar vi sen... Hoppas på det bästa för Kevins del!!!! Det e ändå han det gäller inte mig eller hans pappa....

Idag ska vi ev till badhuset eller någe annat roligt. Kevin har även fotbollsträning ... dit måste vi så vi får mer info om matchen i helgen, vart den är osv....

Vi hörs... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0