Kevin ska få ommöblerat på sitt rum

Jag tar bort hans byråer till att börja med sen ska hans gamla säng ut! O denna säng ska in :


( Ikeas hemsida)

Fast Kevins e inte vit utan metallfärgad, grå..... Hoppas den blir jätte fin på hans rum :-)) Sen kommer han att få ett fotbollsspel av våra vänner. Liknande sån här:



Kevin och jag har stora sovrum så vi får nog plats med allt nytt när vi tar bort lite gammalt :-))

Jag börjar med hans rum o sen tar jag nog vardagsrummet tror jag vet redan vad jag ska köpa så jag blir mer nöjd med v-rummet. En sådan här:


(från Ikeas hemsida igen ;-))

Jag har ju tvmöbeln o bokhyllan, så vill köpa denna till mina IITTALA glas, ljuslyktor o min super lilla skål hahaha ;-)) Det kommer bli så fint!!!

Nej nu måste jag sova för imorn drar vi till Örebro, Lek o Buslandet!! Rekommenderar verkligen, Kevin minns verkligen allt roligt från förra gången vi var där.

Kram på er alla gulliga därute puss...../ A.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0