Nya kläder åt mig igen :-)

Jag var ju bara tvungen att köpa 2 tröjor åt mig igen... Jag har nog aldrig köpt såhär mycke kläder åt mig själv som nu... Aldrig varit så utseendefixerad som mina vackra systrar ;-) Men jag klagar inte när kläderna är så billiga!!



Lite suddig bild men orkar inte ta ett nytt :-D Jätte billiga 49kr/st



Kevin pantade flaskor för hela 162kr så han köpte denna basketboll för 69kr o sen sparade han resten.
Tror han saknar Basketen jätte mycke... Den börjar nog i oktober tror jag iallafall :-))

Kevin var på fotbollsträning medans jag var hos Heidi. Bo`s kompis har kommit dit nu. Roligt med nytt folk! Imorn har jag gått o lovat att göra min nya ogjorda recept från Ica Maxi... Den innehåller bl a kalkonfilè o bacon.. Hoppas det går bra hahaha....

Nu ska jag snart sova dricka upp min dryck, Panodilpulver i varmt vatten.. Det e inte gott men den hjälper en massa...

Här ser ni smörgåstårtan vi åt i lördags o söndags mumsigt värre....



Nu e det lite tv o sen sova :-))

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0