Perfekt helg!

Vi var på Toy Story 3 i fredags, jag, min son, min väninna Diana o hennes gulliga son Sebastian..


http://awardscircuit.com/main/wp-content/uploads/2010/06/toy-story-3-1893.jpg

Den var jätte bra. Man ville se klart på den, t om jag som vuxen.... ;-)

Igår firade vi pappa. Med smörgåstårta/läsk, min egen äpplekaka,vaniljsås/kaffe o till sist fräsch vattenmelon. Alla var mycke nöjda så, behövs ju inte en massa när man gör rätt ;-)!!
Min pappa fick cd-skivor, band/mp3spelare, parfym o blommor...
Jag o min kusin var ute o fira honom på Harrys. Det var as kul att dansa.... Tack kusse för sällskapet..
Heidi o co var barnvkat åt min älskade son...

Idag var vi till Torshälla. Kevin hade sammandrag på fotbollen. Första matchen gick bra men andra var inte lika rolig.... Hoppas att vårat lag blir bättre till nästa år... Vill ha lite vinster för deras självförtroende inom fotbollen... Vi tog med den sista biten smörgåstårta till Tarmo. Vi var där ett par timmar, sen skjutsade han hem oss...

Ha en trevlig söndagkväll! kram/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0