Sista sommarlovsdagen...

Min son börjar 2:an imorn. Det känns så stort!! Min lilla bebis har blivit ännu äldre igen... Jag följer med honom till skolan. Han tror han e äldre än vad han e. Men tänker inte låta honom gå själv hem från skolan ännu. Han är för ung enligt mig... Man vet inte vilka äcklen som finns...

Idag var vi till Torsharg på 2 matcher. Sen var vi hos Anna-Mia o hennes familj ett tag... Barnen leker så bra ihop.

Jag o Kevin var på Ming Palace o åt, sen fortsatte vi till biot o såg filmen Som Hund o Katt, den var bra.. Jag somnade inte ens ( brukar somna lätt till filmer) ;-)

Denna vecka var vi till badhuset, shoppade o umgicks med vänner. min syster sov här 2 nätter också... Bra vecka helt enkelt!!

Nu stänger jag av datan... kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0